... - Hogy miért a 4 henger? Mert több mint 2. Mert erősebb. Mert szebb. Mert különleges. Mert "retro a négyzeten"! - és nem kis kihívás a megalkotása. És nem mellesleg; ha már birtokolunk egy JAWA-t és az évek alatt "össze-kukáztunk" egy váltó nélküli blokkot, innen már kb. egy havi fizetésért meg is van! Ha minden együtt - egy hét alatt üzemkész.
/elérhetőség.../
További előnye - némely eddig publikált művel szemben - hogy nincs a motornak olyan alkatrésze, ami véglegesen ehhez az üzemhez lenne alakítva és így használhatatlanná válna egy későbbi esetleges visszaállításra. A két gép bármikor szétválasztható és mindkét motor a továbbiakban önálló életre alkalmas. A felfogatások szintén gyáriak maradtak, így gyakorlatilag bármikor gyári állapotba hozható. Mondjuk; 2 évente, ha nincs "simább" megoldás - pl. a FIAT motoros Zsigulisok "vizsgaceremóniája" szerint. (egyébként van "simább")
Küllemén - a "RETRO" jegyében - nem változtattam semmit, de hát ezt ki-ki a saját izlése szerint bármivé varázsolhatja. Maradt a két önálló porlasztó, -végén a két cső. Gyújtása: 1. 3. 2. 4. /chopperosoknak kettős párhuzamos dugattyúmozgással - igény szerint/
A Manó-Művek szivesen áll az érdeklődők rendelkezésére.